Bağlantılar

Saphira Ip Telefon

IP PBX Projelerinde klasik telefon santrallarına göre fiyat/performans avantajı sağlar.

Java Script API'leri

Web tabanlı uygulamalarınız ile Saphira uygulamalarını entegre edebilirsiniz.

Component API

Desktop ve Web uygulamalarınız ile Saphira arasında native etegrasyonu sağlayın.

Referanslar

2108
izlenme

CRM - GÖRÜŞME NOTLARI

Müşteri ile yapılan görüşmeler ve müşteri hakkındaki bilgileri ekibizinle kolayca paylaşabilirsiniz.

CTI modülü ile gelen çağrılarda otomatik olarak açılan müşteri kartı ekranında ilk olarak Görüşme notları listesi ekranda görüntülenir. Telefona cevap veren kullanıcı müşteri hakkında tüm bilgilere anında ulaşır.

Veritabanında alınan not metni ile beraber aşağıdaki ilave bilgilerde tutulmaktadır.

  • Bilgi notu
  • Kayıt tarihi
  • Kaydı yapan kullanıcı
  • Öncelik / Önem derecesi
  • Not Tipi