Bağlantılar

Saphira Ip Telefon

IP PBX Projelerinde klasik telefon santrallarına göre fiyat/performans avantajı sağlar.

Java Script API'leri

Web tabanlı uygulamalarınız ile Saphira uygulamalarını entegre edebilirsiniz.

Component API

Desktop ve Web uygulamalarınız ile Saphira arasında native etegrasyonu sağlayın.

Referanslar

1649
izlenme

HAVUZ YÖNETİMİ

Bildirimlerin ilk temasta çözülememesi durumunda belirli bir grup kullanıcının işlem yapması için toplandığı modüldür. Operasyon içinde henüz sahibi atanmamış işleri ifade eder. Bu bildirimler sistem tarafından otomatik olarak yada havuz yöneticisi tarafından manuel olarak kullanılara dağıtılır ve çözüm üretilmesi sağlanır.

Dağıtım kuralları
Ozellikler

Zaman aşımı: Bir bildirim havuza girdiği an itibarı ile süreç yönetimi başlar. Kuyruktabekleme süreleri yönetici tarafından anımlanabilir,. Bu süre aşıldığında Havuz yöneticisi ve Yetkililer önünde ilgili bildirim listelenir.

Havuz zaman kullanıcı : Müşteri temsilcisi tarafıntan ilk temasta çözülemeyen problemler hakkında uzman kullanıcılardır. bir uzman kullanıcı birden fazla havuza üye olabilir.