Bağlantılar

Saphira Ip Telefon

IP PBX Projelerinde klasik telefon santrallarına göre fiyat/performans avantajı sağlar.

Java Script API'leri

Web tabanlı uygulamalarınız ile Saphira uygulamalarını entegre edebilirsiniz.

Component API

Desktop ve Web uygulamalarınız ile Saphira arasında native etegrasyonu sağlayın.

Referanslar

3500
izlenme

UZMAN PERSONEL

Havuzlarda toplanan bildirimleri uzmanlık alanları dahilinde çözüme ulaştırabilecek kullanıcılardır. Bildirim açılma sırasına göre atanan görevler Uzman Personelin ekranında listelenir.

Kullanıcı tarafından yapılan tüm işlemler sistem tarafından loglanır ve raporlanır. Kullanıcılar standart olarak kendilerine gelen göreve ait açıklamayı listelerde göremezler. Detay ekranına geçip incelelemeleri gerekmektedir.

Bu işlemi gerçekleştirdiklerinde ise İlgili bildirim veritabanında "İŞLEM GÖRÜYOR - SAHIBI OKUDU" statüsüne alınır.

Bir kullanıcı birden fazla Bildirim havuzuna üye olabilir. Örneğin 1.Havuz asıl işi olarak tanımı iken 2.Havuzda yardımcı olarak görev alacaktır.

Bu durumda 2.Havuzdaki yoğunluk durumlarında sistem otomatik olarak bir kısım görevi ilgili kullanıcıya gönderecektir.

Saphira Çözüm üretebilmek için elinizdeki tüm İnsan Kaynaklarını Efektif olarak kullanır.

Bildirim Üzerinde Yapabilecekleri İşlemler
  • Bildirime sonuç açıklaması girip kapatabilir.
  • Birdirime açıklama girerek Müşteriye Bilgilendirme gönderebilir.
  • Çağrı Merkezinden ilave bilgi edinmesi için Müşteriyi aramasını isteyebilir.
  • Bildirimi Ekip arkadaşlarından birine yönlendirebilir.
  • Bildirimi havuz'a geri gönderebilir.
  • İşlemin tamamlanması için Sistem Yöneticisi tarafından tanımlanan süre aşılacaksa "EK SÜRE" talebinde bulunabilir.