Esnek, kolay yönetilebilir yapısı ile Saphira Connect kurumsal Çağrı Merkezi ihtiyaçlarınıza çözüm sağlar.
Web tabanlı arayüz ile uygulama kurulumuna gerek duymadan, Gerçek zamanlı Wallboard ve gelişmiş raporlar operasyonunuzda hızlı aksiyon almanıza yardımcı olur.
Donanım ve altyapı yatırımı yapmadan Müşteri Hizmetlerinizi Buluta taşıyabilirsiniz. İhtiyacınız kadar agent ile hizmet verebilir gerekli durumlarda Agent Sayısını arttırabilirsiniz.
Performans ve verimliliği kendiniz test etmek için Ücretsiz 15 Gün deneyebilirsiniz.
Bulut Platformumuzda hiç bir donanım yatırımı yapmadan SaaS olarak yada İşletmenizde konumlandırılabilir.
Kullanıcılar çağrıları web tabanlı telefon ile karşılar. CTI, Login Logout işlemleri için uygulama kurmaya gerek yoktur. Agent için işletim sistemi bağımlılığı yoktur.
Çağrı Agent'a gelmeden sesli anonslar ile doğru gruba yönlendirilir, Arayan numara yada tuşlanan verilere göre Text2Speech desteği ile çözüm üretmeye odaklıdır.
Wallboard gerçek zamanlı bilgileri web tabanlı olarak sunar. Özet ve grafikler ile desteklenen ekranda, Yönetici çağrılara ve Agent statülerine müdehale edebilir.
Görüşmeleri detaylı olarak raporlayabilir, ses kayıtlarını web tabanlı arayüzden dinleyebilirsiniz. Agent ve ACD bazında özet raporlar ile performans ölçebilirsiniz.