Bulut Çağrı Merkezi

Esnek, kolay yönetilebilir yapısı ile Saphira Connect kurumsal Çağrı Merkezi ihtiyaçlarınıza çözüm sağlar.

Web tabanlı arayüz ile uygulama kurulumuna gerek duymadan, Gerçek zamanlı Wallboard ve gelişmiş raporlar operasyonunuzda hızlı aksiyon almanıza yardımcı olur.

Fiyatlandırma

Donanım ve altyapı yatırımı yapmadan Müşteri Hizmetlerinizi Buluta taşıyabilirsiniz. İhtiyacınız kadar agent ile hizmet verebilir gerekli durumlarda Agent Sayısını arttırabilirsiniz.

Performans ve verimliliği kendiniz test etmek için Ücretsiz 15 Gün deneyebilirsiniz.

750 ay

Agent Bazında

  • Ses Kaydı
  • Raporlama
  • WallBoard
  • Predictive Dialer
  • Preview Dialer
  • CTI ve Entegrasyon
Choose Plan

444'lü ve 3 haneli kurumsal numaralarınızı kısa sürede çalıştırabilirsiniz.

Bulut Platformumuzda hiç bir donanım yatırımı yapmadan SaaS olarak yada İşletmenizde konumlandırılabilir.

Yüksek trafik için optimize edilmiş güvenli mimari üzerine kurulmuştur.

Web Tabanlı kullanıcılar

Kullanıcılar çağrıları web tabanlı telefon ile karşılar. CTI, Login Logout işlemleri için uygulama kurmaya gerek yoktur. Agent için işletim sistemi bağımlılığı yoktur.

Akıllı IVR

Çağrı Agent'a gelmeden sesli anonslar ile doğru gruba yönlendirilir, Arayan numara yada tuşlanan verilere göre Text2Speech desteği ile çözüm üretmeye odaklıdır.

İnteraktif Wallboard

Wallboard gerçek zamanlı bilgileri web tabanlı olarak sunar. Özet ve grafikler ile desteklenen ekranda, Yönetici çağrılara ve Agent statülerine müdehale edebilir.

Detaylı Raporlar

Görüşmeleri detaylı olarak raporlayabilir, ses kayıtlarını web tabanlı arayüzden dinleyebilirsiniz. Agent ve ACD bazında özet raporlar ile performans ölçebilirsiniz.