Pazarlama ve geri bildirim aramalarınızı maksimum performansta yönetin.

Fiyatlar
Dialer Özellikleri

Aşağıdaki tabloda aranan numaranın cevap vermesini bekleme süresi olarak 35 saniye ve Anons süresi olarak 15 saniye değerleri alınmıştır.

Saniyede Çağrı Başlatma (*) Maximum 50 çağrı başlatma ( Calls Per Second )
Eş Zamanlı arama sayısı 500 Kanal
Maximum Kanal Sayısı 600 Kanal
Saatte aranabilen Minimum 25.000 kişi
Birden fazla operatör Evet / Ölçeklenebilir
Aramalarda farklı CallerID Evet
Birden fazla sunucu Evet
500 eşzamanlı çağrı için sunucu gereksinimleri

Dialerin çalışacağı sunucu gereksinimleri aşağıdaki gibidir. Mevcut sunucunuzu kullanabileceğiniz gibi, Bulut Altyamızdan sunucu kiralayabilirsiniz.

CPU 4 Core
RAM 8 GB
Disk 50 GB
Network 20 Mbps
İşletim Sistemi Ubuntu 22 ve üzeri

CPS / 1 Saniyede Çağrı Başlatma Sayısı

Saphira Dialer Saniyede 50 çağrı başlatabilir. Ancak bu değer görüşmenin yapıldığı operatörün maximum çağrı kapasitesine denk gelebilir. Bu durumda, Dialer saniyede 50 çağrı başlatacak ancak operatör çağrıları aranan kişiye iletemeyecektir. Çağrıları yapmak için sözleşmeniz bulunan operatörden izin verilen maximum CPS değerini öğrenerek tanımlama yapanızı öneririz. Varsayılan değer saniyede 10 Çağrı dır.

Kanal Sayısı / Eş zamanlı arama sayısı

Saphira Dialer bir sunucuda maximum 600 Kanal işleyecek şekilde optimiz edilmiştir. 500 kanal dış arama yaparken, cevapsız çağrılara geri dönen aramaların işlenmesi için 100 kanal boşta beklemektedir. Kullandığımız Alogoritma gereği bazı durumlarda dış arama sayısı %10 yüksek yada düşük olabileceğinden 100 kanal başarılı çağrı sayısını optimize eder.

Birden fazla operatör ve Gözüken Numara Tanımı

Otomatik arama senaryolarında en önemli unsur hizmet aldığınız operatörün ara bağlantı kanal sayısıdır. Sunucu ile operatör arasında çağrı başlatma işlemi gerçekleşir ancak operatörün kanal sayısı yetersiz olduğu durumlarda, arama sonucu olarak MEŞGUL bilgisi döner.

Bu problemi çözmek için birden fazla operatörden farklı DID Numaralar ( Gözüken Numara ) temin etmenizi öneririz. Çağrı yoğunluğu Telekom Operatörleri arasında paylaştırılır ve bir operatörden dönen MEŞGUL çağrılar diğer operatörden tekrar denenir. Operatör bazında çağrı başarı oranı ayrıca raporlanır.

Haberleşme ihtiyaçlarınızı karşılamak için özel hazırlanmış hizmetler sunuyoruz.

Türkçe arayüz

Web tabanlı uygulamamız ile kolayca aramalarınızı yönetebilir, anlık istatistikler alabilirsiniz.

Veri Formları

Gelen Çağrılarda, kullanıcıların taleplerinin yönetilmesi için özel formlar tasarlarız

Altyapı desteği

Özel uygulamalarınızın konumlanması için ihtiyacınıza göre sanal sunucu platformu sunarız.

Profesyonel Anonslar

İletmek istediğiniz anonsun profesyonel studyo ortamında kayıt edilmesini sağlarız.