Saphira Connect ile Cisco Marka telefon makinalarını, kullanım alışkanlıklarınız değişmeden tam entegre olarak çalıştırabilirsiniz.
Entegre ses kayıt modülü ile gelen ve giden çağrılarınızı KVKK uyumlu olarak kaydedebilirsiniz.
Mevcut set üzerindeki; rehber, yönlendirme, meşguliyet durumu modulü kullanılmaya devam eder.
Birden fazla santral ile Cisco Setler tarafından desteklenen yapı kullanılmaya devam eder.
Rol bazlı yetkilendirme ile web tabanlı türkçe arayüz üzerinden kolayca yönetilir.
Cisco Marka Setlerin çalışacağı VLAN'dan Saphira Sunucuya erişim izni verin.
İlgili VLAN için Option66 değerine Saphira Server IP adresini tanımlayın.
Telefon makinasına factory reset prosedürünü uygulayın.
Saphira Connect Cisco Model Telefonları MAC adresini kullanarak tanır. Sistemde ilgili MAC adresi için bir tanımlama yoksa, havuzdan bir numara alarak telefon MAC adresi ile eşleştirir.
Firewall ve network tanımlamaları, Cisco Telefonların kullanılacağı VLAN üzerinde bir kere tanımlanır. Telefon makinasının enerjisini kesip Factory Reset prosedürü yapıldığında set otomatik olarak Saphira Connect abonesi olarak çalışacaktır.
ücretsiz deneyinCisco setlerin Saphira Connect uygulaması ile entegrasonu başarılı bir şekilde sahda uygulanmaktadır. Kurumsal 20 yi aşgın işletme ve kurumda Cisco Setlerin yatırımı konunarak Saphira Connect uygulamasında çalışır duruma getirilmiştir.
Aktif Cisco Set
Kurumsal Müşteri
CP-7811, CP-7821, CP-7841, CP-7861
CP-7900, CP-7906, CP-7911, CP-7925, CP-7931, CP-7940, CP-7941, CP-7942, CP-7945, CP-7960, CP-7961, SP-7962, CP-7965, CP-7970, CP-7971, CP-7975,
CP-8821, CP-8831, CP-8841, CP-8845, CP-8851, CP-8865, CP-8941, CP-8945, CP-8961
Saphira Connect uygulaması ile çalışırlığı test edilmiş set modelleri ekteki gibidir. Bu modeller kurulum aşamasında otomatik provizyon özelliğini destekler.
Set üzerindeki mevcut kullanım alışkanlıklarınız değişmez. Mevcur telefon menülerinde kullanılan tüm özellikler standart olarak Saphira Connect uygulamamızda desteklenmektedir.