Kolay yönetim
Web tabanlı yönetim paneli ile haberleşme ihtiyaçlarınızı kolayca yönetebilirsiniz.
Yedekli Mimari
Aktif/Aktif, Aktif/Pasif, Coğrafik yedeklilik ve Yük dağıtımı standart olarak desteklenir.
Gelişmiş IVR
Çağrı akışını / Karşılama Menülerini; Türkçe Web tabanlı arayüz kullanarak kolayca tasarlayabilirsiniz.
Entegrasyon
Mevcut uygulamalarınız ile entegre olmak için REST Api' leri kullanıma açık olarak gelir.
Profesyonel teknik ağımızla 7/24 teknik ihtiyaçlarınızda yanınızdayız.
Tehditlere karşı güvenlik önlemleri standar olarak uygulama içindedir.
Türkiye çalışma ortamına ve ihtiyaçlarına göre sürekli iyileştirmeler yaparak efektif kullanımınıza sunarız.
Güncel haberleşme teknolojilerini takip eder. Abonelerimizin kullanımı için ARGE faaliyeti gerçekleştiririz.
Mevcut santralınızı değiştirmeden Telekom operatörü ile santalınız arasına konumlandırarak üstün özelliklere sahip olabilirsiniz.
Bu yöntem ile santral değişikliği yapmadan kapasite arttırımı ve uzaktan çalışma imkanına sahip olursunuz.
IP PBX, internet protokolü tabanlı telefon santrali anlamına gelir. IP PBX, IP ağı üzerinden ses trafiğini yönetmek için kullanılan bir tür VoIP (Voice over IP) sistemidir. Bir IP PBX sistemi, geleneksel telefon santrallerinden farklı olarak, ses trafiğini veri ağı üzerinden ileterek daha esnek ve maliyet etkin bir iletişim çözümü sunar. IP PBX sistemi, genellikle işletmelerde kullanılan ve telekomünikasyon ihtiyaçlarını karşılamak için tercih edilen bir telefon santrali çözümüdür.
Klasik telefon santralı özellikleri yanında öne çıkan özellkiler aşağıdaki gibidir.
Yangın, Tahliye ihtiyacı, Acil durum çağrısı gibi gerekli durumda telefon makinasından bir kod ile bırakılan mesaj kurum içinde tanımlanmış her telefonu çaldırarak anında dinletilir.
İşletme içinde departman gruplarında başka masada çalan telefonu tek tuşla cevaplayabilirsiniz.
Telefon ile toplu konferans yapabilirsiniz. Katılımcı sayısında sınırlama yoktur.
Karşılama anonsunuzu menuler ile dallandırarak arayan kişiyi doğru birime kolayca yönlendirebilirsiniz.
Duruma göre; tüm çağrıları, cevapsız çağrıları, meşgul konumdaki çağrıları dilediğiniz numaraya yönlendirebilirsiniz. Arayan kişinin numarasıda yönlendirdiğiniz telefonda gözükecektir.
Bir numaranın işletmenizi aramasını yada işletmenizden aranmasını engelleyebilirsiniz.
Saphira Connect bir çağrı geldiğinde IVR anonsu ile karşılamadan API ile mevcut müşteri vertabanınızı sorgulayıp bağlanacağı birime karar verebilir. ( VIP müşteri, Kargosu olan müşteri tespiti )
Saphira Connect bünyesinde tüm kullanıcılara açık bir rehber bulundurur.